Header Ads

Warga Emas Maut Selepas Making Love Dengan Kekasih Gelap Bercucu



Warga Emas Maut Selepas Making Love Dengan Kekasih Gelap Bercucu|Isak tangis seorang wanita yang berumur 57 tahun tidak henti henti selepas kekasihnya maut di dalam tandas selepas mereka melakukan hubungan intim
Dengan rasa menyesal Niluh mulai menceritakan kisah cinta terlarangnya dengan mangsa,niluh mengaku menjalin hubungan cinta dengan mangsa semenjak 3 bulan lalu.
Wanita yang mengaku masih mempunyai suami,anak,bahkan cucu mengenal mangsa yang berkebetulan jirannya sendiri.hubungan keduanya berawal dari pesan singkat hingga akhirnya mereka sepakat untuk menjalin hubungan gelap.
Selama menjalin kasih niluh mengaku mereka sudah melakukan hubungan itim sebanyak 4 kali.
Bagaimanapun ketika kejadian,niluh bercerita selepas mereka berhubungan intim mangsa pergi ke bilik mandi dan dia menunggu ditilam tanpa sehelai pakaian.
Namun selepas 15 minit mangsa tidak juga keluar dari bilik mandi dan niluh tidak mendengar suara air lagi.niluh yang merasa kurang sedap hati memeriksa dan mendapati kekasih gelapnya sudah terbaring kaku di dalam bilik mandi tersebut.
Difahamkan mangsa juga memiliki isteri dan anak,mangsa juga di kenali sebagai ketua adat di kampunya Desa Pakraman,bali indonesia.
Menurut siasatan awal mangsa di dapati meminum obat kuat sebelum berhubungan intim.manakala di kemaluannya saat ditemukan masih mengeluarkan cecair berupa air mani.

SUKAKAN ARTIKEL INI? SHARE!!

No comments:

Powered by Blogger.